Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Przygody przed Nami 
 

Dołącz do wyprawy!

7
Czerwiec
2019

I Love Norway – Chcesz poznać Norwegię? Odkryć miejsca nieznane, dzikie na dalekiej Północy?

Dołącz do rejsu na pokładzie SY Ciri, wyrusz z nami na magiczną przygodę. Będzie okazja poznać miejsca w których jeszcze nie byłeś, wyruszyć na treking w malowiniczych miejscach

To już czwarta nasza wędrówka na północ. Zdobyte doświadczenie pomaga nam w realizacji kolejnego projektu, w trakcie którego poświęcimy czas na odkrywanie ciekawych zakątków za kołem podbiegunowym. Brzmi magicznie? I tak będzie. Przez całą dobę będzie towarzyszyć nam dzień polarny, słońce nie schowa się za horyzont. Dzień będzie bardzo długi i my zamierzamy to zjawisko wykorzystać maksymalnie jak nam pozwoli pogoda.

Dlaczego już dziś zachęcamy Was do uczestnictwa w rejsie?

  • Masz okazję zaplanować urlop w wybranym przez siebie terminie

  • Poprzez wcześniejszą rezerwację lotniczą uzyskujesz lepsze ceny na bilety

  • Oczekujesz pomocy w wyszukiwaniu przelotu? Chętnie pomożemy

  • Razem przygotujemy wspólne menu na jacht

  • Pomagamy w przygotowaniu ubezpieczenia grupowego na czas rejsu

  • Przed rejsem możemy się poznać i wspólnie zaplanować naszą przygodę

  • Może razem wyjdziemy na jakiś koncert lub w góry ?

  • Pomagasz nam w szybszym załatwieniu formalności i dopracowaniu szczegółów.   

 

Etap pierwszy: I Love Norway 2019 z wizytą na International Folk Maritime

I Love Norway – tak nazywa się wyprawa Fundacji 4 Kontynenty. Obieramy więc kurs na północ – naszym celem są norweskie fiordy. Po drodze czeka na nas wiele atrakcji. Pokłonimy się kopenhaskiej Syrence, poszwędamy po Kopenhadze. Następnie przez cieśninę Sund popłyniemy w kierunku Anholt, niewielkiej wyspy i po Bornholmie kolejnego duńskiego raju, z malowniczą mariną w sercu Kattegatu. Kto będzie miał siły, może plażą, pieszo lub biegiem okrążyć wyspę, której obwód wynosi około 20 km.Zaledwie kilka godzin rejsu w sprzyjającym wietrze dzieli nas od następnej wyspy i portu Læsø. Stąd już tylko 30 Nm do baśniowego icichego Skagen. To stara rybacka miejscowość na końcu półwyspu rozdzielającego cieśniny Kattegat i Skagerrak. Tu zaczyna się morze Północne. Wypływając ze Skagen już dzień później powinniśmy zobaczyć brzeg Norwegii. Płyniemy do ukrytego pośród cieśnin i zatok norweskich fiordów – Flekkefjord – miasteczka, gdzie właśnie rozpoczyna sę festiwal muzyki szanty. Organizatorem wydarzenia jest m.in. norweska Polonia. Czekają nas więc lokalne atrakcje, koncerty na kilku scenach i zabawa do poźnej nocy. Po dwóch dniach postoju ruszamy do Stavanger, gdzie kończymy nasz etap. Odcinek, który poprowadzę, to nie tylko rejs. Nastawiamy się też na zwiedzanie i degustację lokalnych dań, a na jachcie dbamy o podniebienia roslinożerców. Oczywiście przed nami łącznie ponad 500 Nm żeglugi. To dobra okazja do zrobienia stażu na morzu i praktycznej nauki żeglarskiego rzemiosła. 

Więcej o festiwalu: http://www.flekkefjordshanties.org/pl/

Planowana trasa:     Świnoujście  - Stavanger   
Data rozpoczęcia:     07.06.2019  (Świnoujście)
Data zakończenie:    19.06.2019  (Stavanger)
Ilość miejsc SY Ciri :  ●●●   (zajęte wolne)
Kapitan Igor Morye 
 

 

Etap drugi: Fiordy na wyciągnięcie ręki  

Rejs rozpoczyna się w Stavanger. Jego charakterystyczne, białe domki i wąskie uliczki najstarszej dzielnicy, z pewnością zachwycą każdego. Stavanger będzie punktem wyjściowym do jednodniowej wyprawy na Preikestolen. Jest to zapierająca dech w piersiach półka skalna, z której najodważniejsi siedząc mogą zwiesić nogi na dół, a wszystko to na wysokości kilkaset metrów nad przepięknym fiordem Lysefjord. Możemy również udać się w drugie niezwykle ciekawe miejsce, tj. do Skjerag. Ten słynny głaz zaklinowany w szczelinie między dwoma skałami dosłownie wisi na wysokości ponad 900 metrów n.p.m. Można na niego wejść i zrobić niezwykle spektakularne zdjęcie. Ale to tylko dla tych o mocnych nerwach. Obie wyprawy zajmują cały dzień. Następnie, wśród malowniczych fiordów, niezwykłej zieleni i wodospadów, sypiając w małych przystaniach, pożeglujemy do Hardangerfjord. Fiord ten ma aż 179 km długości, a jego największą atrakcją jest Trolltunga. Trasa tam jest długa i wymagająca, wycieczkę trzeba zacząć wcześnie rano, ale w nagrodę otrzymamy jeden z najpiękniejszych widoków w Norwegii. Skała wisząca 700 metrów nad jeziorem Ringedalsvatnet przypomina trochę… trampolinę, a dostępna dla turystów jest tylko latem. Kolejnym punktem będzie lodowiec Folgefonna. Szczególnie ciekawe jest to, że jego lód ma kolor niebieski. Rejs zakończymy w Bergen. Tu również nie brakuje atrakcji. Na pewno przespacerujemy się dzielnicą starych, drewnianych kolorowych spichlerzy Bryggen. Można również przejść się na pobliski targ rybny, gdzie da się kupić nawet mięso wieloryba. Przed rejsem chętni mogą pojechać wcześniej do Norwegii do Flekkefjord, gdzie przyjaciele polskich żeglarzy przybywających do Norwegii, Aga i Paweł, zwykle goszczą ich we własnym domu, a tym razem organizują festiwal szantowy w tym małym, urokliwym miasteczku. Potem możemy pozwiedzać okolice lądowo.

Planowana trasa:     Stavanger - Bergen 
Data rozpoczęcia:     19.06.2019  (Stavanger)
Data zakończenie:     29.06.2019  (Bergen)
Ilość miejsc SY Ciri :         (zajęte wolne) 
 

 

Etap trzeci:  Za koło Podbiegunowe do bram Arktyki 

Trzeci etap wyprawy podąży  na północ, w kierunku coraz dłuższego dnia.  Przekraczając 60 równoleżnik o tej porze roku zbliżamy się do krainy białych nocy, a słońce każdej doby będzie zachodzić na zaledwie 4 godziny.  Odwiedzimy Bergen, drugie co do wielkości miasto Norwegii i posmakujemy uroków norweskiej prowincji zaglądając w głąb zatok i fiordów bardzo urozmaiconego wybrzeża. Ten etap kończymy w Bodo mieście znanym doskonale miłośnikom Lofotów i smakoszom. dorszy..W porcie Bodo, od naszej poprzedniej załogi z Klubu „Kamena” Wigry Suwałki odbierzemy jacht. Startujemy na trasę dnia następnego o świcie. Pierwszy etap naszej podróży prowadzi po „otwartym Morzu Norweskim”. Nie do końca otwartym, bo od północnego zachodu rozciąga się archipelag przepięknych wysp Lofoty. Ale to pozostawimy na inną okazję.W pierwszej kolejności odwiedzimy, sympatyczny, pięknie położony, porcik Nordskot. Tutaj spędzimy pierwszą „noc w rejsie”. Następnego dnia wyruszamy dalej na północ z zamiarem zaliczenia „nocnego pływania”. Trasa jest po wodach otwartych, a do przebycia spory kawałek trasy. Po dwóch dobach „na fali” wejdziemy do porciku Kjeldebotn. Po wieczornym spacerze po okolicy, noc na cumach, a rano (będzie to już poniedziałek) uzupełnienie zapasów w pobliskim sklepie i start w kierunku Narwik.Chcemy w Narwiku zapoznać się z historią walk o Norwegię w 1940 roku i poznać udział polskiej Samodzielnej Brygady Strzelców Podhalańskich w tych walkach. Postaramy się zaliczyć KRIGSMUSEUM oraz NARVIK MUSEUM oraz zwiedzić trochę miasto i port.W dalszą trasę wyruszamy pod wieczór 16 lipca. Po nocnym pływaniu okrążamy wyspę Tjoldoya, dalej zaliczamy mosty:Tjeldsundbrua i Mjosundholmen. Na nocleg 17/18 staniemy na kotwicy pod osłoną wyspy Andoria.W dniu 18 lipca przepłyniemy pod uroczym mostem między Silsand i Finnsnes i pozostanie nam do pokonania ostatni odcinek trasy – do portu w Tromso

Planowana trasa:     Bergen - Tromso  
Data rozpoczęcia:     29.06.2019  (Bergen)
Data zakończenie:    19.07.2019  (Tromso)
Ilość miejsc SY Ciri :      ●●●   (zajęte wolne)
 

 

Etap  czwarty: Kurs na Lofoty - trekingowa przygoda 

Przed nami jedna z najpiękniejszych części Europy – norweskie Lofoty. W czasie trwającego 24h na dobę dnia polarnego, być może w towarzystwie wielorybów, orek, orłów i maskonurów będziemy włóczyć się jachtem w przepięknych okolicznościach przyrody. Widoki zapierające dech murowane. Wąskie fiordy otoczone wysokimi górami, malownicze niewielkie osady. Osada Reine – pełna uroku wioska. Henningsvær – zwana norweską Wenecją. Nusfjord - to jedna z najstarszych i najlepiej zachowanych wiosek rybackich w Norwegii. Choć czasy rozkwitu rybołówstwa są już historią, do dziś można odnaleźć ślady dawnej kultury i podziwiać XIX-wieczne domki rybackie.. Lofoty to także kraina dorszy i łososi, spróbujemy urozmaicić nasze menu. 
 
Planowana trasa:     Tromso - Tromso  
Data rozpoczęcia:     19.07.2019  (Tromso) 
Data zakończenie:     01.08.2019  (Tromso)
Ilość miejsc SY Ciri :    ●●●●●●   (zajęte wolne rezerwacja )
Kapitan Anna Jackiewicz 
 
 
Program trekingowy etapu Tromso - Lofoty - Tromso 
  • Værøy

Zaczynamy w: wyspa Værøy
Całkowity czas: 4-6 h
Stopień trudności: umiarkowany

Rzadko odwiedzana na archipelagu ze względu na odległość od głównych wysp. Trasa wiedzie wzdłuż wybrzeża aż do wioski rybackiej Mostad. Miejsce znane jest z obserwatorium ptaków oraz charakterystycznej góry Mostadfjell.

  • Å to Stokkavika

Zaczynamy w: wioska Å
Całkowity czas: 6-8 h
Stopień trudności: umiarkowany do wymagający

Zaczynamy w malowniczej wiosce Å . Samo miejsce to niezapomniany widok. Idąc mamy szanse podziwiać urokliwe Moskenesøya, aż dojdziemy do pięknego punktu docelowego: Stokkavika. 

  • Munkebu Hut

Zaczynamy w: Sørvågen
Całkowity czas: 5-6 h
Stopień trudności: umiarkowany to wymagający

Po drodze do ślicznego Munkebu mijamy 4 piękne jeziora. Na trasie mamy odcinki z metalowymi uchwytami, które służą pomocą gdyż są tam miejsca o wymagającym stopniu trudności. Trekking jest jednak wart trudu, ponieważ można podziwiać panoramę niekończących się szczytów Lofotów.

  • Reinebringen

Zaczynamy w:Reine
Całkowity czas: 2-3 h
Stopień trudności: krotka ale wymagająca

Docieramy do punktu widokowego na panoramę fiordów oraz na Lofoten Wall. Mimo iz jest to tylko 448 metrów wysokości to trasa jest wymagająca. Nagroda jest jednak piękny widok z góry, na który rezerwujemy sobie dodatkowy czas.

  • Nusfjord to Nesland

Zaczynamy w: Nusfjord
Całkowity czas: 3-4 h
Stopień trudności: umiarkowany

Ta przyjemna trasa biegnie wzdłuż wybrzeża pośród olbrzymich głazów oraz iglaków. Zaczyna się w Nusfjord, które jest na liście UNESCO a to gwarancja spektakularnych widoków fiordów.

  • Justadtinden

Zaczynamy w: Stamsund
Całkowity czas: 2-4 h
Stopień trudności: umiarkowany

Spokojny szlak do jednego z najwyższych szczytów Vestvågøy – 738m. Trasa oferuje widok na łańcuchy Lofotow i jest jedna z najłatwiej dostępnych na wyspach.

  • Dodatkowo proponujemy 7 – średnio 2 godzinnych tras w okolicach samego Tromso. Wysokości wahają się od 150 do 671 m., wszystkie znajdują się w tej samej okolicy.

 

Etap piąty: Fiordy północy Sail & Trekking - dzieciaki w drodze na Nordkapp 

Etap „Nordkapp i Fiordy Północy” rozpoczniemy w Tromsø – słynnych Wrotach Arktyki. To tu swoje polarne ekspedycje rozpoczynali Nansen i Amundsen. My pożeglujemy daleko na północ ich śladami. Czekają nas malownicze krajobrazy i nieskażona ludzkim bytem, dzika przyroda. Będziemy łowić ogromne dorsze i wypatrywać orek. W drodze na osławiony Nordkapp odwiedzimy między innymi zapierający dech w piersiach Lyngefjorden rezerwaty ptaków na wyspie Sørøya, uznawane za najdalej na północy położone miasto świata – Hammerfest. Po osiągnięciu celu opłyniemy wyspę Magerøya, aby znaleźć się na Morzu Barentsa. Tu odpoczniemy w uroczym Skarsvag, po czym rozpoczniemy podróż powrotną.

Planowana trasa:     Tromso - Nordkapp - Tromso  
Data rozpoczęcia:     01.08.2019  (Tromso)
Data zakończenie:    14.08.2019  (Tromso)
Ilość miejsc SY Ciri :    ●●●●●●   (zajęte wolne)
 

 

Etap szósty: Wschody i zachody słońca w obiektywie Sail & Foto

Prawie wszystkie zdjęcia wygrywające konkursy krajobrazowe o Norwegii zostały zrobione na Lofotach. Wszyscy, którzy tam byli wracają. I nieważne jest, że słońce nie grzeje zbyt mocno, bo krajobrazy każą zapomnieć o chłodzie. Popłyniemy tam fiordami z dalekiego Tromso, by po zapisaniu na źrenicach oczu jak największej ilości wspomnień, zacumować w Trondheim i powłóczyć się na koniec po tej norweskiej małej Wenecji

Planowana trasa:     Tromso - Trondheim  
Data rozpoczęcia:     14.08.2019  (Tromso)
Data zakończenie:     30.08.2019  (Trondheim)
Ilość miejsc SY Ciri :      ●●●●●   (zajęte wolne rezerwacja )
 

 

Etap siódmy: Z północy na południe przez 4 kraje  

Nasz etap rozpoczynamy od krótkiego zwiedzenia Trondheim, skąd ruszymy na południe. Żeglując wzdłuż norweskiego wybrzeża miniemy Egersund, następnie Farsund. Zostawimy za rufą Norwegię i przetniemy cieśninę Skagerrak. Przed nami Dania i Skagen, gdzie zatrzymamy się by uzupełnić prowiant, pozwiedzać i pozachwycać idyllą życia na półwyspie.  Półwysep Jutlandzki, na którym leży Skagen, to granica między morzem Północnym i Bałtyckim. Wypływając ze Skagen jesteśmy już w cieśninie Kattegat, będącej częścią morza Bałtyckiego. Płyniemy do Geteborga, by zobaczyć urodziwe połączenie zabytkowej architektury z nowoczesnością. A potem liczymy, że sprzyjające wiatry z N lub W zaniosą nas prosto do cieśniny Sund i Kopenhagi, gdzie zatrzymamy się, by spotkać się z syrenką, pozwiedzać i poczuć rytm miasta. Przed nami jeszcze niemieckie Sassnitz skąd niedaleko do pięknych kredowych klifów. Podziwiać je będziemy z morza. Odcinek, który poprowadzę, to nie tylko rejs. Nastawiamy się też na zwiedzanie i degustację lokalnych dań, a na jachcie dbamy o podniebienia roslinożerców.

Planowana trasa:     Trondheim  - Świnoujście   
Data rozpoczęcia:     30.08.2019  (Trondheim)
Data zakończenie:    10.09.2019  (Świnoujście)
Ilość miejsc SY Ciri :   ●●●●●   (zajęte wolne)
 
 

Patronat medialny Miesięcznik Żagle 

 

Kontakt 
Mariusz Noworól 
Fundacja 4 Kontynenty
Osiedle Widokowe 8/7 32-540 Trzebinia
KRS: 0000595255 NIP: 6282265680
Bank PKO BP 8010 2023 8400 0098 0202 0056 01
www.4kontynenty.pl
tel 696914676

 

Facebook
Tweet
Google
11
Maj
2019

Wypłyń na ocean zostaw za rufą w dali brzeg, nawiguj sekstantem poczuj się jak Krzysztof Kolumb odkrywający świat  I na nas przyszedł czas. Wciągnij flagę 4 kontynenty na maszt, oddaj cumy przemierz bezkresny  ocean żeglując pośród błękitnych fal.

Do załogi poszukiwana nowa twarz, jeśli masz ochotę dołącz do Nas

Jacht Sun Odyssey 519 „Alboran Champagne” (2016 rok) będzie na nas czekał w marinie Cienfuegos na Kubie. 

Opis jachtu (klik)

Popłyniemy nim do Europy do Palma de Mallorca. Jacht ma 5 dwuosobowych kabin i maksymalnie może zabrać na pokład 12 osób. Planujemy załogi 5 – 8 osobowe.

  • Cała trasa zostanie podzielona na 3 etapy.

I etap. 11.05.2019 – 25.05.2019 (2 tygodnie) 

Marina Cienfuegos (Kuba) –  Bermudy ok. 1400 mil.

Ruszamy z Cienfuegos i kierujemy się na południowy wschód. Opływamy wyspę od strony wschodniej i kierujemy się na archipelag Turks and Caicos (ok. 600 mil). Stamtąd popłyniemy na Bermudy (ok. 800 mil). Po drodze zatrzymamy się w 2 – 3 miejscach na Kubie. Gdzie dokładnie? To zdecydujemy po konsultacji z lokalnym przedstawicielem armatora już na Kubie. Następny postój będzie w marinie Turtle Cove na wyspie Providenciales (Turks and Caicos), ale po drodze możemy stanąć na kotwicy przy Great Inagua Island. 

Koszt „kojowego” to 500 EUR przy 5 osobowej załodze. Jeśli w załodze będzie więcej osób to koszt na osobę będzie odpowiednio malał. Przewiduję, że składka do kasy jachtowej wyjdzie na poziomie 200 – 300 EUR. Kasa jachtowa pokrywa koszty zaprowiantowania jachtu, paliwo, opłaty w marinach. Na okres całego rejsu zostanie wypożyczony telefon satelitarny (koszt wypożyczenie jest wliczony w cenę „kojowego”) i jego eksploatacja będzie pokrywana z kasy jachtowej (prognozy pogody, informacje nawigacyjne, informacje niezbędne w sytuacjach awaryjnych. )

Skiper: Mariusz Główka (RYA Yachtmaster Ocean).

II etap. 25.05.2019 – 15.06.2019 (3 tygodnie) 

Bermudy – Sao Miguel (Azory) ok. 1950 mil.

Etap w którym pokonujemy Atlantyk. Po dopłynięciu do Azorów, w zależności od czasu w jakim przejdziemy Atlantyk, bardziej albo mniej pozwiedzamy archipelag. Z pewnością odwiedzimy Hortę. 

Podobnie jak w pierwszym etapie koszt „kojowego” to 500 EUR przy 5 osobowej załodze. Jeśli w załodze będzie więcej osób to koszt na osobę będzie odpowiednio malał. Przewiduję, że składka do kasy jachtowej wyjdzie na poziomie 200 – 300 EUR. Kasa jachtowa pokrywa koszty zaprowiantowania jachtu, paliwo, opłaty w marinach. Na okres całego rejsu zostanie wypożyczony telefon satelitarny (koszt wypożyczenie jest wliczony w cenę „kojowego”) i jego eksploatacja będzie pokrywana z kasy jachtowej (prognozy pogody, informacje nawigacyjne, informacje niezbędne w sytuacjach awaryjnych. )

Skiper: Mariusz Główka  (RYA Yachtmaster Ocean).

III etap. 15.06.2019 – 30.06.2019 (15 dni)

Sao Miguel (Azory) – Palma de Mallorca (Majorka) ok. 1450 mil.

Z Sao Miguel ruszamy w kierunku Gibraltaru. Po przejściu cieśniny kierujemy się na Baleary. Po drodze jest wiele ciekawych miejsc do odwiedzenia. Wybór portów które będą odwiedzane podczas tego etapu będzie zależał od załogi i kapitana. 

Podobnie jak w poprzednich etapach koszt „kojowego” to 500 EUR przy 5 osobowej załodze. Jeśli w załodze będzie więcej osób to koszt na osobę będzie odpowiednio malał. Przewiduję, że składka do kasy jachtowej wyjdzie na poziomie 200 – 300 EUR. Kasa jachtowa pokrywa koszty zaprowiantowania jachtu, paliwo, opłaty w marinach. Na okres całego rejsu zostanie wypożyczony telefon satelitarny (koszt wypożyczenie jest wliczony w cenę „kojowego”) i jego eksploatacja będzie pokrywana z kasy jachtowej (prognozy pogody, informacje nawigacyjne, informacje niezbędne w sytuacjach awaryjnych. )

Skipper: Kazimierz Mączyński (j.s.m.)

Jeśli zostanie zrealizowana opcja ubezpieczenia kaucji, to wówczas dojdzie ok. 20 EUR kosztów z tym związanych. Koszty ubezpieczenia indywidualnego pokrywa uczestnik rejsu.

Na każdym z etapów może być realizowana nauka astronawigacji i praktyczne ćwiczenia których końcowym wynikiem będzie wyznaczanie pozycji bez posługiwania się GPSem. Gorąco zapraszam tych posiadaczy certyfikatu RYA Yachtmaster Offshore, którzy maja w planach uzyskanie najwyższego z brytyjskich certyfikatów: RYA Yachtmaster Ocean. Każdy z etapów stwarza warunki zrealizowania rejsu stażowego według wymogów RYA (600 mil non stop z czego co najmniej 200 mil w odległości nie mniejszej niż 50 mil od brzegu bez udziału elektroniki w nawigowaniu). Ale nawet jeśli nie będzie takiej potrzeby, to na każdym z etapów nawigujemy kilkaset mil posługując się sekstantem i mapami papierowymi.

To będzie niezapomniana przygoda, dołączysz ? 

Kontakt  Mariusz Główka wyslij e mail (klik)

Facebook
Tweet
Google
27
Kwiecień
2019

Majówka Fundacji 4 Kontynenty 2019 - Zaczynamy!
„Nie możesz przepłynąć morza stojąc na brzegu i wpatrując się w wodę" 

                                                                                      Rabindranath Tagore
Otwórz się na nowe wyzwania, podąż z nami już dziś. Każdego dnia przeżyj przygodę i spotkaj ludzi takich jak Ty. Poczuj wiatr we włosach, usłysz morza szum. To właśnie przeżyjesz na Majówce 2019, gdy popłyniesz z nami w rejs. Staniemy się drużyną, zespołem, załogą - Ja, Ty, My.


Zapraszamy na wspólne chwile, które spędzisz z nami przemierzając mile po naszym małym bałtyckim oceanie. Tak, wiem, Bałtyk to morze. Dla nas jednak jest to wyzwanie. Z kolejną minutą, z następną godziną, każdego dnia będziemy w innym miejscu zwiedzać świat. Dołącz do nas już dziś, poczuj morską przygodę jak my. Stań w szeregu ludzi, którzy chcą abyś z nami był. Nie pozwól, by ominęła Cię przygoda, w której uczestnikiem możesz być Ty.

Informacje organizacyjne "Fiku miku po Bałtyku"  –  czwarta edycja największej żeglarskiej majówki w Polsce.

27 kwietnia – 5 maja 2019, początek i zakończenie Gdańsk, Górki Zachodnie NCZ AWFiS

Trasa  Gdańsk - Visby- Kalmar - Hel - Gdańsk 490 mil 119 godzin żeglugi 

  • Wyobraź sobie…

W porcie zapada zmrok, wiatr cichnie w wantach, księżyc wznosi się nad horyzont, a pod pokładami jachtów rozbrzmiewają morskie opowieści. Właśnie wtedy wyruszymy…. Dziewięć jachtów z załogami Fundacji 4 Kontynenty opuści port 27 kwietnia 2019 i popłynie w ciemności nocy, szlakiem wyznaczonym przez światła znaków nawigacyjnych i latarni morskich ku wschodzącemu słońcu. Jacht za jachtem, do następnego portu.Gdy słońce będzie już na niebie, ląd zostanie daleko za rufą, a dookoła zobaczysz bezkresne morze i białe żagle przyjaciół ze wspólnej wyprawy. Będziemy długo przemierzać fale, ciesząc się każdą chwilą… Tak rozpocznie się nasza przygoda, w której możesz wziąć udział także Ty!

  • Nasze załogi i kapitanowie

Nie musisz znać sekretów żeglarstwa, możesz je poznać z nami, pod czujnym okiem kapitana. Do załóg zapraszamy zarówno osoby, które pierwszy raz wybrały się na morze i postanowiły odkryć żeglarstwo, jak i tych, których posmakowali już licznych morskich przygód. Będziesz bezpieczny, podpowiemy też, co zabrać na rejs oprócz dobrego humoru. Kapitanowie jachtów przeszkolą Was na początku i będą czuwać nad bezpiecznym przebiegiem żeglugi waszego jachtu. Zespół kapitański budujemy od czterech lat w oparciu o morskie doświadczenia podczas żeglugi na różnych akwenach świata. Napewno usłyszysz wiele ciekawych opowieści, o tym, co przydarzyło się, gdy wiatr wiał mocniej.....

  • Cel rejsu

Ciekawość sprawia, że podróżujemy i chcemy odkrywać nowe miejsca. Dlatego w tegorocznej majówce zabieramy was do Szwecji na wyspę Gotland. Visby miasto położone nad Morzem Bałtyckim w zachodniej części wyspy Gotlandia, stolica regionu Gotland. Od 1995 roku Visby znajduje się na liście światowego dziedzictwa UNESCO. W mieście zachowało się ponad 200 średniowiecznych budynków z kamienia, ruiny 23 kościołów i katedra. Centrum otacza dobrze zachowany średniowieczny mur obronny o długości ok. 3,5 km i wysokości 11 metrów z ponad 50 wieżami. 

  • W drodze powrotnej do Polski czekają nas kolejne porty:

Kalmar–W XII wieku pojawiają się pierwsze wzmianki o wybudowaniu warowni, a właściwie wieży strażniczej i obserwatorskiej. W XIII wieku zabudowania obronne rozwijały się. 13 lipca 1397 roku, na zamku zawarto Unię Kalmarską, wiążącą SzwecjęDanię i Norwegię, co uczyniło miasto jednym z najważniejszych w Szwecji. W Kalmarze koronowano wspólnego władcę trzech królestw skandynawskich Eryka Pomorskiego. I tu historia zawraca do Polski. Przyszły król trzech królestw urodził się na zamku w Darłowie 1382 roku, pochodził z dynastii Gryfów. 

Hel– witamy w piekle? Tego miejsca nie trzeba nikomu przedstawiać. Dla nas, żeglarzy to port bardzo wyjątkowy i ważny. Dla powracających z Bałtyku to często pierwsze miasto gdzie możemy odpocząć i spędzić spokojne chwile na stałym lądzie. Zgodnie z naszą tradycją po przycumowaniu całej naszej floty i kilku chwilach na regenerację udamy się do żeglarskiej tawerny Kapitan Morgan. Bądź pierwszy który zabije w dzwon ku radości innych.

  • Jachty które biorą udział to sprawdzone jednostki na pokładach których wielokrotnie gościliśmy.

SY Chiron 2 –  kilka rejsów w jesiennych warunkach

SY Reset –  na tym jachcie odbyły się ciekawe rejsy 

SY Elektra – jacht który pływał z nami od Norwegi po kraje Bałtyckie 

SY Faworyt – kolejny raz i bierze udział w majówce pokonalismy na nim  trasę Bergen - Gdańsk w 156 h

SY Migotka – znany nam dobrze jacht, jesienią 2018 na jego pokładzie dotarliśmy do Tallina podczas „Niedźwiedziego Mięsa 2018” pokonując 865 Mm w 12 dni w dość mało przyjaznych warunkach 

SY Ciri – jacht na którym wyruszamy „podbijać” Skandynawię podczas kolejnej 60 dniowej wyprawy na fiordy i Lofoty Norwegii oraz Nordkapp w kolejnej edycji „I Love Norway 2019”. 

SY Abeba – jacht bierze udział trzeci raz w majówce

  • Gdyby Neptun jednak zdecydował że wiatr powieje w inną stronę przygotowaliśmy trasy alternatywne:

Gdańsk - Visby - Faro - Lipawa - Hel - Gdańsk  

Gdańsk - Łeba - Bornholm Allinge - Christiansø - Hel - Gdańsk

Gdańsk - Karlskrona – Bornholm – Hel - Gdańsk

Gdańsk - Lipawa - Visby - Hel - Gdańsk 

( dostosujemy rejs do panujących warunków meteo )

Zapraszamy na Bałtycką przygodę na trasie Gdańsk - Visby- Kalmar – Hel – Gdańsk

Dodatkowym kosztem jest: wyżywienie, opłaty portowe, paliwo  (około 350 zł). Każdy uczestnik ubezpiecza się indywidualnie, powinien posiadać przy sobie dokument tożsamości ( dowód, paszport ). Każdy z Was otrzyma opinię z rejsu honorowaną przez PZŻ.

Wybierz kapitana, jacht i wyrusz z takimi jak Ty ku północy.

Jachty i formularze 

  1. SY Ciri Igor Morye  ●●●●●● (zajęte wolne)
  2. SY Migotka Mietek Jakubowski  ●●●●  (zajęte wolne)  
  3. SY Chiron 2 Marcin Filipiak  ●●●● (zajęte wolne)  Formularz 
  4. SY Elektra Łukasz Gościński   ●●●●●●● (zajęte wolne)
  5. SY Favoryt Leszek Warchoł  ●●●●● (zajęte wolne)
  6. SY Reset Ryszard Wyka   ●●●●●●● (zajęte wolne)
  7. SY Abeba Marcin Kuczyński ●●●●● (zajęte wolne)

Program

Miejsce: Marina Gdańsk Górki Zachodnie NCZ AWIS ulica Stogi 20 

Zaokrętowanie od godziny 12.00, 27 kwietnia 2019 

15:00 Zbiórka uczestników w sali konferencyjnej 

15:30 Briefing z SAR - ratownictwo morskie jak wzywać i współpracować z służbami SAR

16:00 Spotkanie z gośćmi 

16:30 Koncert Grzegorza Tyszkiewicz dla uczestników i gości 

18:30 Wspólna kolacja

19:00 lub 20:00 Flota siedmiu jachtów opuści marinę NCZ AWFiS ( nasi goście rozpoczną majówkę )

Patronat medialny Miesięcznik Żagle 

Sponsor 

Kontakt 
Mariusz Noworól 
Fundacja 4 Kontynenty
Osiedle Widokowe 8/7 32-540 Trzebinia
KRS: 0000595255 NIP: 6282265680
www.4kontynenty.pl   mariusz@4kontynenty.pl
tel 696914676

 

 

Facebook
Tweet
Google
18
Marzec
2019
Kurs radar/ARPA poziom operacyjny dedykujemy przede wszystkim tym żeglarzom, którzy mają ambicje do pełnienia funkcji kapitana lub oficera na dużych jachtach (np. Chopin, Pogoria, Zawisza Czarny itp.) Nie oznacza to jednak, ze inni nie mogą w tym kursie uczestniczyć. Wręcz przeciwnie, mile widziani są wszyscy, którzy chcą podnieść swoją wiedzę z dziedziny radiolokacji morskiej i chcą poznać nie tylko zasad obsługi radaru, ale również podstawy teorii radaru, jego budowy, interpretacji obrazu radarowego oraz zasad wykorzystania radaru do celów antykolizyjnych.Kursy radar/ARPA poziom operacyjny mogą być prowadzone wyłącznie przez morskie ośrodki szkoleniowe posiadające odpowiedni sprzęt, kadrę dydaktyczną i autoryzację Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. Kursy radar/ARPA proponowane przez Seafarer - Andrzej Szklarski, realizowane są przez Studium Doskonalenia Kadr Akademii Morskiej w Gdyni.
 
  • ORGANIZACJA SZKOLENIA

Minimalna grupa szkoleniowa wynosi 8 osób, a maksymalna 12 osób.

Kurs radar/ARPA składa się z części teoretycznej i praktycznej. Całość zajęć przewiduje realizację 70 godzin dydaktycznych. Dziennie realizujemy maksymalnie 10 godzin dydaktycznych. Zajęcia zazwyczaj zaczynają się w poniedziałek około godziny 10:00 i kończą się w kolejny poniedziałek około godziny 17:00. Niedziela jest dniem wolnym, w którym nie prowadzi się zajęć.

Część teoretyczna obejmuje około 30 godzin dydaktycznych. W trakcie zajęć teoretycznych kursanci poznają: budowę radaru, zasady rozprzestrzeniania się fal radiowych, rodzaje zakłóceń, zasady wykorzystania radaru do prowadzenia nawigacji oraz zasady wykorzystania radaru do celów antykolizyjnych.

Część praktyczna realizowana jest na sprzęcie rzeczywistym oraz na symulatorze manewrowo - radarowym firmy Nicholson. W trakcie zajęć kursanci zapoznają się z praktyczną obsługą radarów i ARPA oraz ich wykorzystaniem do prowadzenia bezpiecznej nawigacji. 

Kurs kończy się egzaminem z części praktycznej (obsługa radaru i ARPA) oraz testu jednokrotnego wyboru

Całość zajęć realizowana jest wyłącznie w Gdyni, 

  • KOSZT SZKOLENIA

Całkowity koszt szkolenia wraz z egzaminem i wydaniem świadectwa - 950.00 PLN

Przygotowanie grupy szkoleniowej i formalności 
Fundacja 4 Kontynenty

Zgłoszenie uczestnika wyłacznie przez formularz (klik)

Wykładowca  kapitan Andrzej Szklarski 

Miejsce szkolenia 
Studium Doskonalenia Kadr Akademi Morskiej w Gdyni

ulica Jana Pawła II  3

Kontakt 
Mariusz Noworól 
Fundacja 4 Kontynenty
Osiedle Widokowe 8/7 32-540 Trzebinia
KRS: 0000595255 NIP: 6282265680
www.4kontynenty.pl   mariusz@4kontynenty.pl
tel 696914676

Facebook
Tweet
Google
21
Luty
2019

Kurs uprawniający do wydania książeczki żeglarskiej, niezbędny do wykonywania pracy marynarza. W istocie są to 4 kursy:

  •  Indywidualne Techniki Ratunkowe

  •  Ochrona Przeciwpożarowa – stopień podstawowy

  •  Elementarne zasady udzielania pomocy medycznej

  •  Bezpieczeństwo Własne i Odpowiedzialność Wspólna

Program kursu obejmuje najważniejsze z punktu widzenia bezpieczeństwa aspekty pracy na morzu. Kurs obejmuje zarówno wykłady jak i zajęcia praktyczne na basenie oraz poligonie pożarowym. Kurs realizowany jest zgodnie z programami modelowymi Międzynarodowej Organizacji Morza, a także rozporządzeniem ministra infrastruktury i rozwoju z dnia 5 lutego 2014 roku w sprawie ramowych programów przeszkoleń dla członków załóg statków morskich. Po zaliczeniu wszystkich kursów opisanych wyżej uczestnik uzyskuje stosowny certyfikat wydawany przez Urząd Morski, który jest międzynarodowym potwierdzeniem ukończenia kursu. Na podstawie tego certyfikatu można ubiegać się o książeczkę żeglarską – dokument niezbędny do podjęcia pracy zawodowej na statkach komercyjnych. Certyfikat ten może być również wymagany przez armatorów jachtów, w szczególności tych większych, a także przez armatorów żaglowców.

Kurs przeznaczony tylko i wyłącznie dla żeglarzy

Start 21 luty 2019

Koszt dla naszej grupy 650 zł *

* obejmuje koszt wystawienia certyfikatu przez Urząd Morski.

  • Ważne informacje

Na zajęcia w basenie zabierz ze sobą przylegające do ciała kąpielówki , masz długie włosy zabierz czepek.

Na zajęcia poligonowe przygotuj sobie kombinezon roboczy lub ubranie zamienne

Mamy już komplet uczestników, jeśli jesteś zainteresowany zapisz się na listę rezerwową (klik)

Przygotowanie grupy szkoleniowej i formalności

Fundacja 4 Kontynenty

Miejsce szkolenia

MAYDAY Gdynia

Ośrodek Szkoleń Ratownictwa Morskiego

Gdynia, ul. Batorego 28-32 (Alfa Plaza)

Kontakt

Mariusz Noworól  tel 696 914 676 mariusz@4kontynenty.pl

Leszek Warchoł tel 695 055 789 leszek@4kontynenty.pl

 

Facebook
Tweet
Google
8
Luty
2019
Poprzez białe drogi z mrozem za pan brat. 
Pędzą nasze sanie szybkie niby wiatr. 
Biegnij koniu, wrony przez uśpiony las
My wieziemy świerk zielony i śpiewamy tak
Pada śnieg, pada śnieg 
Dzwonią dzwonki sań. 
Co za radość gdy saniami tak można jechać w dal ...........
 
Spotykamy się w Istebnej gdzie pomkniemy saniami, narciarskimi stokami, napędzeni marzeniami. Przychodzi czas by znowu spotkać wszystkich Was, spędzić chwile radosne podsumować nasze wspólne osiągnięcia i zaplanować kolejne przedsięwzięcia.
Zabawa karnawałowa jest przed nami więc też postukamy stopami. Jednak oszczędzajcie swe buty bo czekają na nas przygody napisane niczym muzyczne nuty.
Termin spotkania  08.02 do 10.02.2019 
​Miejsce :
43-470 Istebna 670 
​Uwaga istnieje możliwość dłuższego pobytu w ośrodku.
Program ramowy spotkania Fundacji 4 Kontynenty 
 
  • Piątek 08.02.2019
17.00 do 20.00 przyjazd + zakwaterowanie
20.00 rozpalimy ognisko + integracja w ośrodku ( kiełbasa, sznyta ze smalcem, bigos, kawa, herbata ) 
 
  • Sobota 08.02.2019
09.00 do 10.00 Śniadanie w formie bufetu
11.00 do 12.00 Wspólne zabawy na śniegu
13.30 wyjazd na kulig z ośrodka Maria 
14.00 do 18.30 Pomkniemy saniami napędzani marzeniami, kulig Kubalonka - Stecówka- Kubalonk. W bacówce biesiada i kapela góralska umilą nam czas. Nikt głodny nie wróci.
20.00 do rana Integracja z wyżywieniem i muzyka rozrywkowa DJ. Klamor zaprasza, zabawa Karnawałowa do białego rana :))
 
  • Niedziela 10.02.2019 
09.00 do 10.00 Śniadanie w formie bufetu
11:00 do 12:00 Slajdowsiko przez Morza i Oceany
12.00 do 13.00 Narty,sanki, zabawa na stoku
14.00 do 15.00 Obiad
16.00 komu w drogę temu czas )))

Wsparcie naszego spotkania to 260 zl obejmuje wszystko za wyjątkiem karnetu na wyciąg,, dojazdu i ubezpieczenia. ​
 
Zgłoszenia tylko i wyłącznie przez formularz   (kilk)
 
Chętnych zapraszamy do kontaktu  

Kontakt 

Mariusz Noworól  tel 696914676 mariusz@4kontynenty.pl

Leszek Warchoł tel 695 055 789 leszek@4kontynenty.pl

Fundacja 4 Kontynenty
Osiedle Widokowe 8/7 32-540 Trzebinia
KRS: 0000595255 NIP: 6282265680
Bank PKO BP 8010 2023 8400 0098 0202 0056 01
www.4kontynenty.pl

 
Facebook
Tweet
Google
1
Styczeń
2019

Jacht „z duszą” czeka na remont i rejsy z Fundacją 4 Kontynenty, pomóżcie spełnić te marzenia

Nie każdy może wyruszyć na morze. Jeśli nam pomożesz - dzięki Tobie inni wyruszą na morze. 

Kto z Was widział piaszczyste plaże Polskiego Wybrzeża, zmieniające się kolory Morza Bałtyckiego, ten wie jaką magię kryje w sobie czas spędzony w tym miejscu. Trudno uwierzyć, ale w Polsce wciąż są osoby, które nie znają tego uczucia. Dlatego od 2 lat pracujemy nad tym, żeby zabierać ich w miejsca które Wy już znacie, w góry, nad morze… dając im szanse ich odkrycia. 

Niedawno otrzymaliśmy jacht, nadgryziony już zębem czasu. Pływał po morzach, sprawiał radość właścicielowi i jego załogantom. Dziś stoi w stoczni i czeka na odzyskanie dawnego blasku. To Commander 32, mały jacht - dlaczego właśnie ten? Zawsze trzeba mieć na uwadze koszty eksploatacji, opłaty portowe, ubezpieczenie, drobne naprawy. Ten mały jacht, który nie ma jeszcze nazwy doskonale spełnia nasze oczekiwania. Jego niewielkie rozmiary umożliwiają cumowanie w każdym porcie, a koszty eksploatacji i ubezpieczenia są minimalne. Aby jednak znowu mógł wyruszyć w morze potrzebuje profesjonalnej naprawy. Dlaczego profesjonalnej, a nie własnej? Gdy sami włączymy się w prace, co zawsze pomaga obniżyć koszty, nie otrzymamy pisemnej gwarancji profesjonalnej jakości napraw. Jacht ma służyć wiele lat i bezpiecznie pływać po Polskim Wybrzeżu. Decyzja o gruntownym remoncie w profesjonalnej stoczni nie była łatwa, w końcu to dodatkowe koszty…. Jest to jednak konieczne, żeby zapewnić bezpieczeństwo żeglugi i otrzymać dokumenty, które to potwierdzają. Będzie to też istotne dla rzeczoznawcy ubezpieczenia, który oczekuje odpowiedniego udokumentowania napraw ważnych dla bezpieczeństwa użytkowników jachtu. Czy warto? Tak, warto, bowiem praca wykonana porządnie nie generuje problemów i dodatkowych kosztów. 

  • Po co nam jacht?

Obecnie największe koszty naszych rejsów to czarter jachtów. Są to tysiące złotych rocznie.

Wynajem jachtu na tydzień to w zależności od wielkości i standardu jachtu co najmniej 6000 zł, do tego kaucja na zabezpieczenie ewentualnych szkód. Ten wydatek stanowi główny problem, a każdy armator czy firma czarterująca wymaga opłaty za tę usługę.Gdy Fundacja 4 Kontynenty będzie miała już gotowy jacht, koszt czarteru całkowicie zniknie, wystarczą nam środki na bieżące utrzymanie jachtu, które są minimalne w porównaniu z tygodniowym komercyjnym czarterem. Pozwoli to na realizację wielu projektów, będziemy mogli pokazać innym Bałtyk. 

  • Dla kogo będziemy organizować rejsy non profit? 

Sezon na Bałtyku jest dość krótki. W okresie poza wakacyjnym, czyli: marzec, kwiecień, czerwiec, wrzesień, październik, zabierzemy Was na żeglugę wzdłuż Polskiego Wybrzeża, może trochę dalej na drugą stronę Bałtyku.

Okres wakacyjny, czyli: lipiec i sierpień chcemy poświęcić dla dzieci, które nie mają szans zobaczyć morza i przeżyć przygody pod żaglami. Wszyscy wiemy, jak trudne bywa wyrwanie z sideł niektórych środowisk. Dzięki współpracy z organizacjami społecznymi wiemy, gdzie są te dzieci, nie musimy ich szukać. 

  • Kto stanie za sterem jachtu ?

Wśród osób skupionych wokół Fundacji 4 Kontynenty mamy dużą kadrę skipperów. Ciągle podnosimy swoje żeglarskie umiejętności na szkoleniach czy biorąc udział w rejsach organizowanych przez Fundację 4 Kontynenty. Organizacje z którymi współpracujemy też posiadają wykwalifikowaną kadrę, dzięki czemu możemy śmiało patrzeć w przyszłość i budować solidny projekt żeglarski.

  • Kim jest Fundacja 4 Kontynenty? 

Jesteśmy pasjonatami podróży, którzy swoje marzenia przekuwają na rzeczywiste projekty. Organizujemy różne wydarzenia, od wyjazdów w góry po wyprawy żeglarskie na krańce świata. Wiele osób dobrze nas zna. Co roku w naszych wyprawach bierze udział ponad 500 osób. Nasze projekty tworzone są przez małą grupę ludzi, zafascynowanych: żeglarstwem, wspinaczką, trekkingiem, turystyką rowerową oraz organizujących spotkania i szkolenia. Wspólnie tworzymy podróżniczą społeczność ludzi, których do przodu pcha pasja odkrywania świata. Każdy z Was może do nas dołączyć i spróbować swoich sił. Niezmiennie pozostajemy wierni swojej idei – chcieć, znaczy móc. Działamy non profit i to się nie zmieni.

  • Czy mamy się czym pochwalić?

Istniejemy od dwóch lat, a już mamy za sobą wiele różnych projektów, które obiły się szerokim echem w mediach. W ostatnim czasie, jako jedyni zorganizowaliśmy wyprawę na Arktykę pod hasłem „Śladami Ginących Lodowców”. Wyruszyliśmy z Gdańska, dotarliśmy do granicy Arktycznego Lodu i wróciliśmy do Gdańska pod flagą Fundacji 4 Kontynenty. Od trzech lat organizujemy największą żeglarską Majówkę akwenu Morza Bałtyckiego pod roboczą nazwą Fiku Miku Po Bałtyku. Każdego maja, z Gdańska w stronę wschodzącego słońca rusza flota kilku jachtów pełnych ludzi zafascynowanych podróżą. Z roku na rok przybywa jachtów i załóg. Coraz więcej osób na naszej Majówce to zagraniczni goście. To swego rodzaju fenomem, ale udało nam się to uzyskać. Myślisz że to mało? Poniżej przedstawiamy listę ważniejszych evetów Fundacji 4 Kontynenty, niektóre z nich zostały nagrodzone w corocznych konkursach.

  • Rok 2016

Szkolenie Werther Routing 2016 

Fiku Miku Po Bałtyku 2016

Wyprawa Wokół Wysp Brytyjskich 2016

Wyprawa Wokół Skandynawii 2016 

Przedsmak Arktyki 2016 

Niedźwiedzie Mięso 2016 

Sylwester pod Żaglami 2016 

Matterhorn 2016 

Gerlach 2016 

Grossglockner 2016 

Piknik i trekking w Wąwozie Homole 

Treking w Górach Stołowych

Treking po Ameryce Południowej - Romki na Końcu Świata 

Pędzimy saniami za swoimi marzeniami 2016

Rowerem przez Jurę

Rowerem na żagle 2016 

  • Rok 2017

Kurs na Jachtowego Sternika Morskiego 2017

Fiku Miku po Bałtyku 2017

Wyprawa Arktyka Śladami Ginących Lodowców 2017 

Niedźwiedzie Mięso 2017 

Sylwester pod Żaglami Baleary 2017 

Sylwester w Bieszczadach 2017 

Sylwester na Zirvbitzkogel

Rejs „Tajna misja”

Integracja i szkolenie Terinki 

Pędzimy saniami za swoimi marzeniami 2017 

Treking po Meksyku - Romki na Końcu Świata 

Powitanie Wiosny w Tatrach

Weekendowy wypad na Mała Fatrę 

Expedition to Lenin Peak 2017 

Rowerem na żagle 2017 

  • Rok 2018

Fiku Miku Po Bałtyku 2018 

I Love Norway 2018 - rejs z dziećmi 

I Love Norway 2018 – treking po Lofotach 

Wyprawa Dookoła Wysp Brytyjskich 2018

Kurs na Jachtowego Sternika Morskiego 2018 

Rejs non-stop Bergen - Gdańsk 

Niedźwiedzie Mięso „Zdobyć Tallinn” 2018

Pędzimy saniami za swoimi marzeniami 2018

Joga w Tatrach 2018

Noworoczny rozruch w Beskidzie Żywieckim 2018

Niżne Tatry 2018

Karpaty Wschodnie 2018 

Gruzja 2018 

Rowerem po okolicach Trzebini 2018 

  • Rok 2019 - w przygotowaniu 

Fiku Miku Po Bałtyku 2019 

I Love Norway 2019 

Rejs dookoła Bałtyku 2019 

Zintegrowany Kurs STCW (Basic Safety Training)

Pędzimy saniami za swoimi marzeniami 2019

  • Nagrody jakie otrzymaliśmy

II miejsce Krakowski Rejs Roku 2018 

I miejsce Carbony 2018 - Śląski Rejs Roku

Pomóżcie jachtowi „z duszą”, pomóżcie innym zobaczyć morze…

Specjalne konto przeznaczone do zbiórki 

PKO BP 30 1020 2384 0000 9102 0215 5836

Fundacja 4 kontynenty - chcieć znaczy móc 

Spełnijmy wspólnie marzenia…

 

Kontakt

Fundacja 4 Kontynenty
Osiedle Widokowe 8/7 32-540 Trzebinia
KRS: 0000595255 NIP: 6282265680
fundacja@4kontynenty.pl 
tel 696914676  Mariusz , tel  695055789 Leszek 

 

Facebook
Tweet
Google

DOŁACZ DO WYPRAWY!

Fundacja 4 Kontynenty
Osiedle Widokowe 8/7 32-540 Trzebina (małopolskie)
KRS: 0000595255, NIP: 6282265680, REGON: 363676740

Wesprzyj nas:
Fundacja 4 Kontynenty
Konto: Bank PKO BP 8010 2023 8400 0098 0202 0056 01